Hej
Jeg har købt mig en brugt bordopvaskemaskine i den tro at jeg kunne tilslutte den selv og få en billig løsning, men det er blevet et mareridt. Den står nede i et skab, da jeg ikke kunne få lov til at bore huller i bordpladen, men måtte godt bore mellem skabene så den kunne blive tilsluttet. En VVS'er har sat den til under vasken, og en elektriker har sat den til ved at klippe stikket af og koblet den direkte til den box der er under vasken. Ingen problemer de første tre vaske men efter den 4. er der en pøl på gulvet (drypbakken har heldigvis gjort sit arbejde).
Problemet er nu at jeg kan jo ikke hive den ud af skabet, da den sidder fast med tilslutningerne. Vand kan jeg vel nok afkoble, men strømstikket er jo permanent sat til. Jeg kan hive den lidt ud, og så vidt jeg kan se kommer der intet ud af vandtilkoblingerne. Ved at tilte maskinen kan jeg ane en plade i midten af bunden, hvor der så langsomt drypper vand fra.
Nogle ideer?? Jeg overvejer seriøst at sætte maskinen op på fire konservesdåser og så sætte en skål under der hvor det drypper. Eneste rigtige løsning jeg kan se er at skrotte det hele og betale ca. 2300 kr. for en ny maskine, med installation og afinstallation af den gamle.