Fuge i gulv

Hej alle gør det selv menneske

Jeg var et lille problem, hvor jeg

jeg har et flise gulv i køkkenet, hvor fugen begynder at smuler op, og især når jeg støvsuger, ryger der meget med - der er allerede en flise som er flækket og sidder næsten helt løst.. nogle som ved hvad jeg skal gøre ved det? Jeg har lige købt huset, så jeg ved ikke hvordan tidligere ejer har lagt gulvet (tydeligvis ikke særligt smart 😅)

God dag 👍🏻

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du Ikke selv kan, hvad dit spørgsmål tyder på, så ring til en flisemurer. Jeg håber, du har ekstra fliserliggende. Det bedste er, hvis mureren går gulvet efter for “skrukke” fliser dvs fliser med dårligvedhæftning. Han hugger defekte fliser op og lægger dem enten igen, hvis de har overlevet, eller nye. Samtidig fuger han og fugereparerer de steder der mangler fugemateriale. Ikke stort job, men sviner lidt.

 

Hej Hestelæbe                                            

tillykke med dit nye hus

ja det lyder jo træls.
det lyde til at de ikke er blevet lagt ordligt.
når en flise flækker / revner er det som real fordi fliseklæberen ikke har ordlig kontakt til flisen over det hele. eller har slubbet undergulvet.

og hvis undergulvet er en træ konstruktion så skal man bruge en flexibel fliseklæb.
tror ikke på at der er meget andet at gøre at få alle fliser på og få det lang på ny.
hvis det kun var flisefugen kunne den jo skiftes. men en ny flisefuge. vil slippe rart hurtigt.
hvis fliserne ikke sider ordligt fast.

Hilsen Mads Christensen


Med venlig hilsen
Mads Christensen

Tømrer - Låsesmed
"Det jeg ikke når i dag, skal jeg ikke lave om i morgen"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis