Problemer med witt indutionsplade

Jeg har en witt 70 induktionsplade, som virker fint på de 2 højre elementer, de 2 venstre virker som vinden blæser. Enten kan man ikke få vand til at koge eller og også bulder koger det, hvadenten det står på 1 eller 9.
Nogen der har haft samme problem
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, med 2 forskellige plader over 25 år. Det er printet, der er gået til defekte side. Det er ret dyrt, og det næste går ret hurtigt efter- Er man lidt fiks på fingrene, kan man udmærket selv skifte det. Med mine erfaringer, så vil jeg råde til at købe ny plade, først som sidst.

Med venlig hilsen
ktm

 

Tak for svar Kim
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis