Gips plader på vinduer

Hej.
Jeg ville hører om det helt ude i hampen det her.
Jeg har 3 store vinduer i en stue i et kolonihavehus. De 3 vinduer vil jeg har smidt gips plader på hen over vinteren. Der er dog en god slat kodens på runderne nærmest hele tiden. Er det noget jeg må gøre uden det skader? Tænkte set ude fra rude-isolering-gipsplade.

Eller noget andet der kan gøres?

Go'dav
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder ikke som ugens bedste ide. Kondens skal nok få taget livet af gipspladerne i løbet af vinteren.

Hvorfor ønsker du at dække vinduerne?
Hvis du endelig vil have dem blændet af, så skru OSB plader udenpå.

Vi har en kanin her men vi må ikke være her i løbet af vinteren. Så for der er lidt varmere.. det er mega tynd glas. 

Go'dav
Det bliver i dagtimerne kun koldere af at have afblændede vinduer. Sollyset giver energi til lokalet. dyr har heller ikke godt af, at opholde sig i helt mørke. detver dyrplageri!

Der er et vindue mere :) der er 3 store en lags vinduer der virkelig ikke holder noget varme og et 2lags mindre vi ikke gør noget med :)

Go'dav
Annonce
Sæt fortsatsruder på af energiglas i stedet.
Det er en let operation, og glas uden ramme koster næsten ingen penge. 

Elektronikteknikeren
Der skal helt nye vinduer på til sommer så venter med noget "størrere" der 

Go'dav
Køb en armeret, gennemsigtig pressenning i JemogFix og søm den på, rundt om vinduerne.

Nu skal du også tænke på hvad er naturligt for en kanin.... I naturen har den jo heller ikke varme på i den hule men der er jo en grund til at den har en pels !!!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også