Liste til yderdør

Hej. På mine yderdøre fra Rationel er der nederst på ydersiden monteret en Alu-skinne (tror det hedder en vandnæse eller h-liste ??) og i den liste er der fastgjort en gummiliste med en "flap" ned, som nok skal holde noget vand væk. Disse gummilister er efterhånden mørnet væk og skal udskiftes. Jeg har uden held, ledt nettet tyndt i håb om at finde et sted at købe helst bare gummilisterne så jeg selv kan skifte dem eller hvis det ikke findes, så nye Aluskinner hvor gummilisterne er monteret. Håber en af jer derude kan hjælpe med et link eller produktnavn/ typennavn på dette. Tak og hav en dejlig weekend. Vh. Henrik

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
https://www.interglas.dk/t%C3%A6tningslister-c-208.html?bgsid=dd020da95c017bfb0344346eb835e67e
Hej Henrik,

Fandt du et sted hvor man kan købe nye lister eller en ny vandnæse med gummiliste?
Jeg står nemlig i samme situation. 🙂
På forhånd tak !
Hvis gummiprofilen kun sidder i det yderste spor hedder det en p-profil, og kan fås mange steder.
Det største problem bliver nok at få et der er afklippet. Ellers koster det det samme som en ny dør for en hel rulle.

Selvbygger med stort S. 
EDF skrev den 29-10-2023 22:40:53

Hej Henrik,

Fandt du et sted hvor man kan købe nye lister eller en ny vandnæse med gummiliste?
Jeg står nemlig i samme situation. 🙂
På forhånd tak !

 Hejsa. 

Nej det er desværre ikke lykkedes mig at finde dem endnu, men hører rigtig gerne fra dig igen, hvis du får større succes 😊
 Hejsa. 
Nej det er desværre ikke lykkedes mig at finde dem endnu, men hører rigtig gerne fra dig igen, hvis du får større succes 😊
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis