Udsugning

Godaften venner

Jeg er lige flyttet til en andelsbolig, med min kone og 3 børn fra sverige.

Udsugning i køkken suger rigtigt meget luft.
Problemet er der kommer dårligt lugt fra afløbet i badeværelse.

Når jeg ligger et stykke papir på udsugning i. Køkken er lugten i badeværelse væk.

Ved nogen herinde hvad det kan være..

Godaften venner Jeg er lige flyttet til en... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej fabrin
Hvis jeg stå og kigger på udsugning foran mig som er på venstre side af emhætte væk sidder i et skab : ikke en væg”
Vendte for skabet er der væg som den deler badeværelse
OS. Fabrin skrev den 29-10-2020 20:15:45

Skal opgaven ikke deles sug i køkken og sug i badeværelse. Er der en udsugningskanal i badeværelset? Dit problem synes at være, at der ikke er lufttilførsel nok til badeværelset. Er der en åbning under døren til badeværelset, og er den dør mellem badeværelse og køkken.

 

Kan du ikke tage et billede af situationen. Jeg har svært ved at forestille mig at suget i køkkenet ændrer på suget i badeværelset. Du har heller ikke svaret på, om der er lufttilgang til badeværelset fra omliggende rum. Er der en revne under døren til badeværelset?

fase
Vedhæftede filer:
Jörgen skrev den 29-10-2020 21:01:16

 

Vedhæftede filer:
Vedhæftede filer:
Vedhæftede filer:

Hvad sker der, hvis du åbner lidt for den ventilation/udsugning, der vist på billedet? Er der en lutfspalte under døren til badeværelset, når den er lukket?


fase
Sidst viceværten kom skruet han ned for den han kunne godt mærke der var tryk på...

Fabrin jeg forstå intet rigtigt hvad du mener under døren😊

Men jeg ved en ting du vil meget gerne hjælpe mig 🙏
S. Fabrin skrev den 29-10-2020 21:11:36

Hvad sker der, hvis du åbner lidt for den ventilation/udsugning, der vist på billedet? Er der en lutfspalte under døren til badeværelset, når den er lukket?

 

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis