Hvad er dette på plantegningen?

Hej alle

Jeg er ved at se på lejligheder og jeg har fundet en som er spændende på nettet, hvis jeg kunne lave den lidt om. Jeg har dog et spørgsmål til dette.

Jeg vil gerne inddrage lidt af badeværelset og udvide køkkenet (se den gule firkant). Der er dog noget på plantegningen som gør, at jeg ikke ved om det er muligt eller ej (se de røde firkanter). Jeg er lidt bange for, at firkanterne repræsenterer nogle skakter/rør/skorstene, som man ikke kan ændre ved. Når man ser på billederne af lejligheden, så er disse muret inde.

Kan nogen hjælpe mig med, hvad det er, og fortælle mig om det er muligt at nedlægge dem? Ejendommen er fra 70'erne, hvis det hjælper.

- På forhånd tak :)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan godt værefaldstammer til afløb/kloak vand og varmerør evt udsugning fra emfanget. Og når det er sagt så er det ikke bare ligetil at fjerne vægge i lejligheds byggeri da det er svært at se om væggene er bærende op gennem bygningen.. der SKAL Ingenør eller bygningskonstruktører ind over.

Du kan næsten med 100 % sikkerhed ikke fjerne disse 2 skakter  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
De viste skakter gennemgående og servicerer alle lejligheder, så de må ikke fjernes/blokeres.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis