Hej
Jeger ved at sætte ekstra spots i køkkenet. Jeg har lige taget en af de oprindelige spots ned og kan se at ledningerne er monteret forkert. Spotsne virker dog, så går ud fra at der bare er byttet om på rød og blå fra starten af. Hvad ville i gøre herfra?