Spots monteret forkert?

Hej

Jeger ved at sætte ekstra spots i køkkenet. Jeg har lige taget en af de oprindelige spots ned og kan se at ledningerne er monteret forkert. Spotsne virker dog, så går ud fra at der bare er byttet om på rød og blå fra starten af. Hvad ville i gøre herfra?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ingenting det virker jo, det har ingen betydning, det svare til at hvis du har en lampe med en forlængerledning så kan stikket jo sættes i på 2 måder og hvad gør lampen så den lyser hvad enten den sidder på den ene måde eller hvis man vender stikket på hovedet så lyser den også.

Så ville du koble de næste spot i på samme måde? Rød i N og blå i L?
Jeg ville nu bytte om så de sidder rigtigt, når du nu har det adskilt.
Der er jo også den mulighed at de sidder rigtigt, men at det er farverne der er byttet om på, det er jo faktisk også lovligt, selv om det er noget juks.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis