BOSCH vaskemaskine har svært ved at komme igang med centrifugeringen

Hej GDS'ere

Jeg har en BOSCH vaskemaskine (WAS32781SN) med 10 år på bagen.
Den har kørt upåklageligt og har vel kørt 1 vask pr. dag i gennemsnit siden vi fik den.

Nu er den desværre begyndt at have lidt svært ved at komme i gang med centrifugeringen.
Den spinner lidt op i fart men lukker ned igen - formentlig fordi den kan mærke at der er ubalance i tingene.
Af og til lykkedes det den at komme igang, andre gange ikke. 

Jeg kan af og til høre det, jeg synes lyder som en løs vægtklods et eller andet sted derinde :)

Mit spørgsmål er:

Kan dette skyldes trætte støddæmpere/fjedre og kan det i så fald betale sig at skifte dem (selv)?

På forhånd tak for indspark!

Anders


 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan den tømme vand ud , står den  vand i maskinen når den skal centrifugere ..............

Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......
Hej Karl,

Ja, der står ikke vand i tromlen, og når jeg fx starter centrifugeringsprogrammet med vådt tøj i maskinen kan jeg høre pumpen køre og vandet der bliver pumpet til kloakken.

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis