Hej GDS'ere
Jeg har en BOSCH vaskemaskine (WAS32781SN) med 10 år på bagen.
Den har kørt upåklageligt og har vel kørt 1 vask pr. dag i gennemsnit siden vi fik den.
Nu er den desværre begyndt at have lidt svært ved at komme i gang med centrifugeringen.
Den spinner lidt op i fart men lukker ned igen - formentlig fordi den kan mærke at der er ubalance i tingene.
Af og til lykkedes det den at komme igang, andre gange ikke.
Jeg kan af og til høre det, jeg synes lyder som en løs vægtklods et eller andet sted derinde :)
Mit spørgsmål er:
Kan dette skyldes trætte støddæmpere/fjedre og kan det i så fald betale sig at skifte dem (selv)?
På forhånd tak for indspark!
Anders