Hjælp til Philips Hue Led strip

Godaften

Jeg har købt Philips Hue led strip 2M+1M som er i et sæt. Efter at have sat dem op under 3 hylder i vores køkken, kan jeg desværre se at ledlysene fremstår, som dioder og ikke som ellers troet/håbet, et langt lys. Jeg har set andre LED-lys strip, som har et langt lys. Ledstripnene er sat op under hylder i vores køkken hvor jeg har fræset op under så, der er plads til de kan sidde der. Der er 3 sæt i alt og stykket er per hylde 270 cm. Er der nogle herinde, som har erfaringer med at sætte dem ind i skinner med et slags mælke hvidt dæksel på, så man får det her lysudtryk, som jeg efterlyser?
Bh. JT3100
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er ikke selv den der sætter dem op, men vi har også phillips hue herhjemme og vi oplever det samme. Vi overvejer som dig at lave nogle skinner med disse lys i. Men fordi der er så langt mellem led'erne, så vil det være tydeligt også igennem et dæksel.

Jeg er selv lige igang med at undersøge et alternativ - har faktisk lige siddet og skrevet med Line fra diydanmark.dk omkring dette, da de bruger nogle andre LED til deres skinner. Jeg tror desværre ikke du kan opnå et langt lys med Philips Hue.. 
Hej,
Jeg ved ikke om du er kommet videre, men jeg har set at mange bruge forskellige modeller af denne:
https://ledpaerer.dk/catalog/product/view/id/431/s/aluminiums-profil-model-s/category/13/
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis