Toilet spørgsmål

Hej 

jeg har fået et firma til at udskifte begge mine toiletter - et nedenunder og et på første sal... det er ens toiletter begge steder ( Ifö Sign 6832 kan jeg se)... det i stueetagen er der ingen ‘mislyde’ ved

Toilettet på 1 sal - ligeså snart strålen rammer, begynder det at løbe ud... er det normalt, eller er det fordi de har lavet en fejl? (Jeg synes faktisk ikke det er skide rart at kunne sidde og følge med i hvor tisset render hen igennem rørene 😂😬🙈)

Det har jeg aldrig prøvet før - så det kan jeg helt sikkert godt!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vælger at gå ud fra at det er lyden af væske der løber i afløbet efter vandlåsen du mener? Det tror jeg ikke er nemt at gøre noget ved og har formentlig gøre med hvorledes toilettets vandlås og den første del af afløbet er udformet, så væske drypper fra vandlås og ned i afløbet frem for at løbe ned lydløst. Vi har også et Ifo sign på førstesalen og der kan man ligeledes høre det begynde at løbe. 
Tak - det er netop som du beskriver det - jeg vænner mig til den ‘nye lyd’ så 👍👍

Det har jeg aldrig prøvet før - så det kan jeg helt sikkert godt!
Har haft det samme på et 1.sals toilet hvor jeg samtidig skulle lave loftet nedenunder.

Indpakning i rockwool hjælper en del men den afgørende forskel er at den første del af afløbet skal skråne lidt væk fra toilettet. På den måde rammer væsken ikke afløbsrøret så hårdt og det bliver mere diskret.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis