Seneste aktiviteter.

Hej Danmarks bedste lav-det-selv

På forsiden, det giver ikke så meget mening at seneste aktiviteter kun ser de seneste posts, som så kan omhandler samme emne, (lige  nu 10 posts om en loftdåse) ville det ikke være mere overbliks agtigt med de seneste emner, der har nyeste posts. Bare lige hvis du en aften sidder og keder dig, kan godt være det kun er mig. Jeg ved ikke hvor mange der bruger forsiden.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg går altid ind på forum. Klikker på mit brugernavn oppe til højre og i tabellen vælge " ulæste tråde" så kigger jeg om det er noget der interesserer mig. Nederst i hver overskrift er der et felt " marker læst "´som man kan klikke og lave om til " læst ". Når man så senere vælger ulæste tråde så er de " u interessante" ikke med længere.  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det er rigtigt, PeterR. Aktivitetslisten på forsiden er ikke optimal, fordi samme tråd kan fremgå flere gange.

Jeg har lavet en ny version af aktivitetslisten, som kommer til at erstatte dén på forsiden. På den nye liste bliver en tråd aldrig vist mere en én gang og i stedet står der, hvis flere brugere har skrevet i tråden indenfor kort til. Dvs. ligesom det virker i notifikationerne nu.

Min plan er at erstatte hele forsiden med en ny, som er målrettet brugere der er logget ind. Der er meget stor forskel på ens behov, om man besøger siden for første gang eller om man er stambruger. Når man er logget ind, vil man på forsiden se en længere liste af aktiviteter, en oversigt over tråde man selv deltager i, ens egne notifikationer mm.

Altså en mere personlig forside - den er på vej  

Mvh. AllanE
Jeg er stadig ved at lave den nye funktion, men har allerede nu lagt en foreløbig version på så jeg kan få lidt feedback fra jer.

Vil I lige prøve at kigge og fortælle om det fungerer godt? Og meget gerne hvad der mere ville være rart at have på sådan en "personlig startside".

Se den her

Mvh. AllanE
Det ser formidabelt ud Allan.
Stor rose herfra  ....Sad og blev helt opslugt af gamle indlæg under "mine forumtråde".... Ufatteligt så meget man har skrevet  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Fremragende! Det er virkelig en god forbedring, du har gang i🙂

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Jeg har tilføjet en "Nye tråde"-fane på den nye forside. Her vises nyeste tråde, hvor mange svar der er og om der er ulæste indlæg i tråden.

Se forsiden her

Der mangler lige nogle småting og så ændrer jeg forsiden, så man automatisk ser den nye, når man besøger LDS og er logget ind.

Mvh. AllanE
Så er der kommet lidt mere på siden. Nu vises også projekter.

Mangler der noget eller synes I, at den skal erstatte forsiden nu (når man er logget ind)?

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis