Hej alle,
Jeg har kalorifere opvarmning derhjemme -luft kanaler.
Varmekilden er en BOSCH Europur, model ZSB gasfyr.
Mit problem er at der bliver koldt i huset over vinteren, og ligemeget hvad jeg skruer på (alt står på max nu), så bliver der ikke varmt i huset? Er der nogen der kan forklare eller hjælpe?
vh