Wavin ACH 9000 Rumtermostat

Jeg har Wavin ach 9000 gulvvarme system, men oplever problemer med at tilslutte rumtermostaterne til styrenheden. Vi har haft strømafbrydelse på vejen af 6-8 timer og efterfølgende er forbindelsen mellem styrenhed og rum termostat afbrudt.

Hvis jeg forsøger at tilslutte dem til hinanden igang vælger jeg zone 1 på styrenheden så den blinker rød og så holder jeg knappen inde på rumføleren så den først skal skrive LOC i displayet og skifte til LRN når der er forbindelse, men LRN kommer aldrig - hvad gør jeg forkert?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg står i samme situation, prøver at forbinde termostaten til styreenheden, men LRN kommer ikke frem? jeg har prøvet at nulstille termostaten til fabriksindstillinger, taget batterierne ud, holdt knappen inde - kun Loc kommer frem..
Ville bare høre om du evt. fandt en løsning et andet sted?
Jeg plejer lige at flytte termostaterne ind til styreenheden når de skal parres, og så ud på deres pladser igen, det virker for mig
Grillbill85 skrev den 25-09-2022 12:45:41

Jeg plejer lige at flytte termostaterne ind til styreenheden når de skal parres, og så ud på deres pladser igen, det virker for mig

 Tak, men jeg har som sagt forsøgt på tæt på og langt fra styreenheden :)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis