For sent til tilskud? 😱

Hejsa

Der stĂ„r alle steder, at man skal sĂžge energitilskud inden man indhenter tilbud eller starter pĂ„ projektet. Det var jeg desvĂŠrre ikke klar over (troede det virkede ligesom hĂ„ndvĂŠrkerfradrag) og nu stĂ„r der nye vinduer til hele huset pĂ„ paller i indkĂžrslen.

Kan jeg pĂ„ nogen mĂ„de nĂ„ at sĂžge endnu, selvom jeg stadig mangler en energirapport? og hvis ikke, er her sĂ„ ikke en venlig sjĂŠl der kan trĂžste mig med, at det kun er et par hĂ„ndĂžre jeg gĂ„r glip af 


 

35 svar
 FÞlg trÄden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er der jo fÞrst lige blevet Äbnet op for at man kan SÞge tilskud altsÄ efter at du har bestilt vinduer..... og tilskud gives ikke med tilbagevirkende kraft.. sÄ glÊd du dig bare over at du skal have nye vinduer.
jamen sĂžg da bare sĂ„ hurtigt som muligt . Mon kommer ud for kontrollere om vinduer allerede stĂ„r pĂ„ pladsen. Du kan da hĂžjst fĂ„ et afslag. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Eneste mulighed er nok og fĂ„ fakturaen pĂ„ vinduerne lavet om til en anden dato, som ligger efter ansĂžgningen, da du sikkert skal vedhĂŠfte faktura nĂ„r det skal fĂŠrdigmeldes - om samvittigheden er til det, er jo en anden sag 😉
Fy-fy Martin: Det du opfordre til er bedrageri. 
Denne bruger er slettet og ikke lĂŠngere aktiv.
Ingen seriĂžse virksomheder med respekt for sig selv, vil lave sĂ„dan fixfakserier - opdages det falder hammeren hĂ„rdt. Er det piv utĂŠtte gamle enkeltglas vinduer du har fĂ„et udskiftet - havde du mĂ„ske kunne opnĂ„ 200 kr pr. standard vindue (120x120 cm) - det var ca. det belĂžb jeg fik, da jeg solgte min energibesparelse for omkring 10 Ă„r siden til et energiselskab. 
Annonce
Tak for alle jeres svar!

@Frank Chr.: Det var ikke piv utÊtte gamle enkeltglas vinduer der skulle skiftes, sÄ jeg er meget glad for at hÞre at det kun er nogle "hÄndÞre" jeg gÄr glip af :)


 

Det lader ikke til kun at vÊre hÄndÞre. Jeg har ansÞgt og i dag haft tÞmrer ude at mÄle op og komme med tilbud.
Hvis du Þnsker at vide det mulige tilskud, kan du indtaste din adresse her: https://sparenergi.dk/forbruger/boligen/tilskud og se, hvor meget du kunne fÄ. MEN alt skal vÊre udfÞrt af hÄndvÊrker og pÄ faktura. Der ydes ikke tilskud til gÞr-det-selv. SÄ du ville ikke kunne have sendt en ansÞgning baseret pÄ selv at udskifte vinduer.
Husk der skal hÄndvÊrker pÄ ellers kan man ikke fÄ tilskuden.
Jeg kan fĂ„ et tilskud pĂ„ Ca. 64000 kr for mine 8 gamle termoruder og 1 stĂžrer vindues parti. . SĂ„ kommer tilskud foruden for dĂžrer ogsĂ„. 

Med venlig hilsen
Martin H.

BygningskonstruktĂžr / Energikonsulent
Skitsering - ByggeansĂžgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
BygningskonstruktĂžr skrev den 22-10-2020 16:27:08

...Jeg kan fĂ„ et tilskud pĂ„ Ca. 64000 kr 

 Ă†v, nu var jeg lige i sĂ„ godt humĂžr 😭

Tak for jeres indspark

 

BygningskonstruktĂžr skrev den 22-10-2020 16:27:08

Husk der skal hÄndvÊrker pÄ ellers kan man ikke fÄ tilskuden.
Jeg kan fÄ et tilskud pÄ Ca. 64000 kr for mine 8 gamle termoruder og 1 stÞrer vindues parti. . SÄ kommer tilskud foruden for dÞrer ogsÄ.

 Nu kender jeg ikke prisen pĂ„ de 8 nye termoruder og et stĂžrre vindues parti du skal have isat. Men hvordan er det muligt at opnĂ„ et tilskud pĂ„ mere end hvad du givet vis skal betale for nyt.? Beregnes tilskuddet ikke ud fra energibesparelsen?

Der er yderligere 25 indlÊg i trÄden.
 FÞlg trÄden
Vil du vĂŠre med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og fÄ fordele



Deltag i forummet, stil spÞrgsmÄl og svar andre

Favoritmarkér spÊndende indlÊg

FÊrre reklamer, nÄr du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis