For sent til tilskud? 😱

Hejsa

Der stĂ„r alle steder, at man skal sĂžge energitilskud inden man indhenter tilbud eller starter pĂ„ projektet. Det var jeg desvĂŠrre ikke klar over (troede det virkede ligesom hĂ„ndvĂŠrkerfradrag) og nu stĂ„r der nye vinduer til hele huset pĂ„ paller i indkĂžrslen.

Kan jeg pĂ„ nogen mĂ„de nĂ„ at sĂžge endnu, selvom jeg stadig mangler en energirapport? og hvis ikke, er her sĂ„ ikke en venlig sjĂŠl der kan trĂžste mig med, at det kun er et par hĂ„ndĂžre jeg gĂ„r glip af 


 

Hejsa Der stÄr alle steder, at man skal sÞge... Vis hele indlÊgget
35 svar
 FÞlg trÄden
Der er 10 indlĂŠg fĂžr dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Frank Chr. skrev den 23-10-2020 10:03:13

 Nu kender jeg ikke prisen pĂ„ de 8 nye termoruder og et stĂžrre vindues parti du skal have isat. Men hvordan er det muligt at opnĂ„ et tilskud pĂ„ mere end hvad du givet vis skal betale for nyt.? Beregnes tilskuddet ikke ud fra energibesparelsen?

 Nu er det bare et overslag inde fra energistyrelsens hjemmeside. 


Med venlig hilsen
Martin H.

BygningskonstruktĂžr / Energikonsulent
Skitsering - ByggeansĂžgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Nu har jeg vĂŠret inde pĂ„ hjemmesiden - enten er der noget jeg overser eller ikke forstĂ„r. Men det er jo vanvittige overslag pĂ„ tilskud man der slynger ud i fĂžlge beregneren - jeg kan fĂ„ langt mere i tilskud end jeg skal give for vinduer, dĂžre, efterisolering m.m.   der er vist noget helt rivende galt her. 
Fik er overslag pÄ 136.000 pÄ nye dÞre/vinduer, etablering af ventilation med varmegenvinding og udskiftning af gasfyr til varmepumpe.
Hvad det reelt bliver, mÄ tiden vise.

AnsÞgningen rÞg afsted i gÄr. SÄ kan da opdatere her pÄ siden, nÄr der er modtaget svar om et par uger.
Frank Chr. skrev den 23-10-2020 11:46:40

Nu har jeg vĂŠret inde pĂ„ hjemmesiden - enten er der noget jeg overser eller ikke forstĂ„r. Men det er jo vanvittige overslag pĂ„ tilskud man der slynger ud i fĂžlge beregneren - jeg kan fĂ„ langt mere i tilskud end jeg skal give for vinduer, dĂžre, efterisolering m.m.   der er vist noget helt rivende galt her. 

Har du taget hÞjde for hÄndvÊrkerenes arbejdstimer?

 


Vi prĂžver igen, i morgen --
Det er ret gode tilskud hvis man skal have skiftet mange gamle vinduer.. pÄ mit hus kunne jeg ogsÄ fÄ 57000 kr i tilskud for alle mine vinduer og teressedÞr, og vores hus er kun 116 kvm.

Annonce
jeg var lige inde og kigge igen, der gives 2200 kr i tilskud pr kvm vindue.. hvis de gamle er termoruder
Jeg tror da lige jeg skal have kĂžbt mig et "hĂ„ndvĂŠrker-tilbud" (ruin) med de favorable tilskud der pt. yders.   
je_ns skrev den 23-10-2020 12:38:24

Har du taget hÞjde for hÄndvÊrkerenes arbejdstimer?

 

 Den ordning lĂžber vel ved siden af kendt som hĂ„ndvĂŠrkerfradraget.. eller..?

Pizzabager. Ændrer den sig da hvis man skriver man skifter fra energiruder til bedre energiruder?

 

đŸ„ș Jeg bliver virkelig trist over at hĂžre de hĂžje belĂžb jeg Ă„benbart er gĂ„et glip af. Jeg vidste jo ikke at energitilskud fungere anderledes end hĂ„ndvĂŠrk fradraget. Ville Ăžnske jeg havde fĂ„et det at vide da jeg bestilte vinduerne.

 

Der er yderligere 15 indlÊg i trÄden.
 FÞlg trÄden
Vil du vĂŠre med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og fÄ fordele



Deltag i forummet, stil spÞrgsmÄl og svar andre

Favoritmarkér spÊndende indlÊg

FÊrre reklamer, nÄr du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis