Liste blokere for udtagning af opvaskemaskine

I huset jeg har købt er der en slidt opvaskemaskine der trænger til udskiftning, dog kan jeg ikke umiddelbart få den ud, fordi der er lagt en 5 meter liste med gummioi bunden som blokere for udtagningen.

Det trækker også en smule derfra, så jeg vil nok nødigt undvære den fremadrettet.. Hvordan skal man gribe det an?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nu er dit billede noget utydeligt, men er den den lodrette del af soklen der skal ud eller er den gummifugen ned mod gulvet det skal væk??? for hvis det er fugen ned mod gulvet så skær den væk med en hobbykniv og læg en ny når tid er.
Jeg ville ikke skære i listen, det er nogen klamp, der bliver grimt når den sættes tilbage. Skær hele gummifugen væk, fjerne hele listen, lav hvad du skal, sæt listen tilbage og læg en ny fuge. På den måde bliver det klart pænest.

Hellere leje end at bo på gaden.
mfrost skrev den 18-10-2020 12:05:46sommetider er sokkel listen klikket på andre gange er den sat fast med silicone eller lign så prøv bare at trække til i det 

 Tak for alle svarene. Jeg synes ikke lige den er til at rokke med, listen er som sagt 5m lang. Jeg har taget et billede tættere på. Silicone virker forholdsvis hård, skal jeg bare hive til? 

Billedet viser kun et lille udsnit af listen, men helt til højre i billedet set det ud som om at listen når helt op under skabet, hvor den muligvis kan være skruet fast. Du bør undersøge alle stedet hvor listen går mod noget, og se om der skulle være skruer eller lign., der holder den fast.

Hellere leje end at bo på gaden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis