Uponor smatrix, kan ikke forbinde skærm med controller

Hejsa

Jeg er i gang med at slås med nyetableret gulvvarme, da jeg syntes det var smart at gøre det 100% selv😅

Jeg prøver at forbinde skærmen med controlleren, men får aldrig rigtig kanal 1 til at blinke grønt, og skærmen melder også at forbindelsen ikke kunne etableres.
Jeg har fjernet alle kanaler fra controller, jeg har opdateret firmware, jeg har prøvet med og uden telestater og termostat forbundet.. lige meget hjælper det.
Er der en ekspert herinde?

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ingen der har erfaring med Smatrix Plus?

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Jeg har netop talt med Uponor.. styreboksen mente stadig den var forbundet til skærmen,  så den skulle lige slettes først.  
I samme menu som parringen skulle Pil til højre +venstre holdes inde, til alle dioder lyste.
Så kunne jeg forbinde! 

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis