Hejsa
Jeg er i gang med at slås med nyetableret gulvvarme, da jeg syntes det var smart at gøre det 100% selv😅
Jeg prøver at forbinde skærmen med controlleren, men får aldrig rigtig kanal 1 til at blinke grønt, og skærmen melder også at forbindelsen ikke kunne etableres.
Jeg har fjernet alle kanaler fra controller, jeg har opdateret firmware, jeg har prøvet med og uden telestater og termostat forbundet.. lige meget hjælper det.
Er der en ekspert herinde?
Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)