Skift af radiator
Kære alle, jeg håber I kan hjælpe mig med denne hovedpine. Jeg har fjernet en gammel radiator, da jeg skal spartle og sætte filt op. Det var en gammel model med rør-tilførelse i højre bund på et ét-strengssystem med gaskedel. Den var monteret på to 15mm kobberrør med centerafstand på 45mm
Den nye radiator og alt andet VVS-tilbehør jeg kan finde hedder 50mm centerafstand?! Hjælp...
Jeg tør ikke bare bøje mine rør og tvinge dem ind i den nye radiator som også har indføring i højre bund.
Jeg håber I kan hjælpe mig med en forkromet løsning hvor jeg evt også kan monterer et kødben (Danfoss H-stykke med bypass)
Jeg er meget meget taknemmelig for hjælpen
Billed 1 viser hvordan jeg gerne vil ende
Billed 2 viser den nye radiator 50mm afstand
Billed 3 hvor den skal monteres
Billed 4 Gammel radiator med 45mm afstand på rør