Hej.
Så har vi tændt op i vores nyerhvervet hus med gulvvarme i tre rum. Jeg vil gerne regulerer på fremløbstemperaturen, men lige meget hvor meget jeg drejer på termostaten er det altid samme temperatur.
Kan sådan en termostat være i udu eller er der mon noget der er samlet forkert?
Termostaten (den til at skrue på) sidder på fremløb fra fyret.
Håber der er der kan hjælpe - på forhånd tak