problemer med gulvvarme Wavin Tigris AHC 8200

Ja, det har drillet før, men jeg syntes jeg har kunne følge vejledningen men ikke denne gang.

Selve styreenheden har stået uden strøm over sommeren (den som styre telestaterne), rumtermostaten har der været strøm på.
Nu hvor jeg har tændt fyret, så har de to ting ikke helt forbindelse og det er sket før. Her har jeg kunne geforbinde og så har det spillet. Nu prøver jeg at genforbinde kredsene ved at følge vejledningen men det virker bare ikke....jeg er ved at blive vanvittig. Er der en af jer der har haft samme oplevelse? De 2 vejledninger mellem at tilføje en ny termostat, og fjerne en, er påfaldende tæt på hinanden og lige meget hvad jeg gør, så får jeg ikke skabt forbindelse.

Her er link til hvordan man forbinder dem, forholdsvis let     (det er med garanti en fejl40, men jeg har set mig blind på det pt.)

https://docplayer.dk/20293605-Tigris-ahc-8200-styring.html

Mvh Tue

Hastværk er lastværk
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hm....jeg fandt løsningen i vejledningen for termostaten. Det var simpelthen at trykke på 1 kreds af gangen på styreenheden, og så efterfølgende trykke ca 8sek på termostaten...voila. Så forbandt de......typisk . Jeg kunne ikke slette indlægget, men jeg håber da det i det mindste så kan være til hjælp for andre...

Der er to forskellige muligheder for at tilmelde rumtermostaten til styreenheden:
1. Vælg på styreenden hvilken kanal termostaten skal tilmeldes (se styreenhedens manual)
2. Sæt batteriet i rumtermostaten. Termostaten er nu tilmeldt til kanalen.
    eller
Tryk på termostatens knap i 5 ca. sekunder. Termostaten er nu tilmeldt til kanalen.
Skal rumtermostaten tilmeldes mere end en kreds, gentages punkt 1 og 2.


Hastværk er lastværk
Hej Moose😊

En noget gammel tråd, men hvad gør det. Jeg husker det som at joo det gjorde jeg. Jeg mener bare jeg fulgte brugsanvisningen. Det drillede nogle gange, men det skete altså. Jeg håber det giver mening?

Hastværk er lastværk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis