Støjsvag kompressor

Hej med jer.
Håber ikke at det strider imod forumets regler at linke til et produkt, men nu prøver jeg.

https://www.jemogfix.dk/kompressor-stoejsvag-1-0-hk-og-24-liter-tank/3151/9054816/

Er der nogen af jer der har erfaringer med denne kompressor? Har en 10 år gammel tilsvarende i forvejen fra jem og fix, bare ikke i støjsvag. Jeg er ok tilfreds med kapaciteten af den jeg har i forhold til pris og behov. Gad bare godt at have en man kan holde ud til at være i rum med i længere tid af gangen.

Det vigtigste er støjniveauet. Men selvfølgelig må den også godt kunne arbejde nogenlunde.

Mit behov er mest at blæse noget rent/tørt, i forbindelse med vask af mc osv, og pumpe dæk.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
65 db dvarer til almindelig gadestøj i beboelsesområde. Hvis kompressoren overholder der der står beskrevet, så er det ikke megen støj. Det skulle dog ikke undre mig at støjniveauet er målt i lyddødt område svarende til åben mark, hvor lyden slet ikke reflekteres, men måske står betingelserne for lydmålingen beskrevet i en eller anden CE-norm.

Søren O
Hvis du spørger i forretningen, kan du måske få lov at starte den op, hvis det da ikke er skaffevare.


Vi prøver igen, i morgen --
Jeg kender ikke maskinen men har før undersøgt markedet for støjsvage kompressore, da jeg også godt kunne tænke mig en kompressor man kan holde ud af være i nærheden af når den kører, og ud fra prisen at dømme er jeg meget skeptisk, en støjsvag kompressor koster 8-10 gange så meget. Men hvis du ender med at købe den, vil jeg meget gene høre om dine erfaringer.
Jeg endte med at købe den igår. Er meget positivt overrasket over den. Havde “søstermodellen” fra jen og fix der er “alm kompressor, og der er en verden til forskel. Tror endda der er potentiale for at lave den endnu mere stødjsvag med et bedre luftfilter. Kan dagtens anbefale den. Hvis du sender privat besked med tlf eller mail kan jeg sende en video med forskellen
Byggemandbobber skrev den 19-10-2020 15:32:57

Jeg endte med at købe den igår. Er meget positivt overrasket over den. Havde “søstermodellen” fra jen og fix der er “alm kompressor, og der er en verden til forskel. Tror endda der er potentiale for at lave den endnu mere stødjsvag med et bedre luftfilter. Kan dagtens anbefale den. Hvis du sender privat besked med tlf eller mail kan jeg sende en video med forskellen

 Er vi så heldige at du kan lave en video for at vise "støjen"? Prisen er super attraktiv -  hvis kompressoren ikke larmer af-h-til :D 


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis