Har jeg en monster-edderkop i lejligheden ?

Her i morges da jeg skulle på toilettet, så så jeg et spindelvæv, og det er jo slet ikke unormalt når man bor tæt på en skov.

MEN ...!

Det går fat mit kosteskab hen til døren til mit badeværelse - et spænd på nok 1,5 meter. Og ca 1 cm tykt!
Hvordan er det overhovedet fysisk muligt for en edderkop ?
Findes der en type der kan både flyve OG spinde væv samtidigt ?

vil bare vide om jeg måske har en stor dræber-edderkop et sted, da den ikke selv var i eller i nærheden af spindet da jeg opdagede det ?
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hold nu op med at drikke, eller spise svampe!
JA, jeg burde ikke kommentere på dine indlæg - men det er simpelthen for langt ude!!
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Gud fader bevares...... 

Mvh. Christian M

Ja - jeg beklager at jeg kommenterede - @Christian M - jeg må have været for træt..   
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
fuerzzz1 skrev den 14-10-2020 17:06:42

Her i morges da jeg skulle på toilettet, så så jeg et spindelvæv, og det er jo slet ikke unormalt når man bor tæt på en skov.

MEN ...!

Det går fat mit kosteskab hen til døren til mit badeværelse - et spænd på nok 1,5 meter. Og ca 1 cm tykt!
Hvordan er det overhovedet fysisk muligt for en edderkop ?
Findes der en type der kan både flyve OG spinde væv samtidigt ?

vil bare vide om jeg måske har en stor dræber-edderkop et sted, da den ikke selv var i eller i nærheden af spindet da jeg opdagede det ?

Edderkopper kan ikke flyve! Og de dimensioner du nævner passer ikke med nogle af de kendte edderkopper! Så i mit sind er der ikke tvivl om at du har haft besøg af spiderman... Han skal jo også på toilet fra tid til anden, trods hans superkræfter. Ærgeligt At du ikke fangede ham på fersk gerning... Har altid gerne villet vide hvorledes han stiger ind og ud af den umanerligt stramme dragt.

nåee ja!

Naturligvis have jeg haft natligt besøg af Spiderman !

Der forklarer jo også hvorfor døren til min lejlighed ikke var brudt op, min altan dør står nemlig altid på klem, og han kan jo bare kravle op af muren jo !

Takker for forklaringen.
Til jer andre:
Forhold jer til problemet folk har eller hold kæft. I al fald ikke komme med beskyldninger om at man er fuld eller narkoman eller er homoseksuelt, det er sgu "for lavt" og siger mere om jer selv end om spørgeren.

PS Jeg mistænker "dyret" hvilket et det så var, at være den samme som lavede gnavelyde i soklen på mit køkken for et par måneder siden. Så det er altså en motherfucker af en edderkop der er tale om !
Annonce
fuerzzz1 skrev den 15-10-2020 13:02:41

nåee ja!

Naturligvis have jeg haft natligt besøg af Spiderman !

Der forklarer jo også hvorfor døren til min lejlighed ikke var brudt op, min altan dør står nemlig altid på klem, og han kan jo bare kravle op af muren jo !

Takker for forklaringen.
Til jer andre:
Forhold jer til problemet folk har eller hold kæft. I al fald ikke komme med beskyldninger om at man er fuld eller narkoman eller er homoseksuelt, det er sgu "for lavt" og siger mere om jer selv end om spørgeren.

PS Jeg mistænker "dyret" hvilket et det så var, at være den samme som lavede gnavelyde i soklen på mit køkken for et par måneder siden. Så det er altså en motherfucker af en edderkop der er tale om !

Kan du selv tage dig selv seriøst? Edderkop der laver spind med en tykkelse på 1 cm og gnaver i skolen... 

Mvh. Christian M

Mon ikke du har gået i søvne med banditten i hånden og fået den skudt af..?

Der står at den gnavede i SOKLEN ikke i SKOLEN.

Men ja det virker lidt som an Alien-film bare i virkeligheden!

Gravko det kan da godt ske at jeg har det, men hvorledes skulle det kunne lave "gnavelyde" og meget tykt spindelvæv ?

.... en dag, hvor du synes, du er ved dine fulde fem, så læs dine gamle indlæg. Så blir du flov og spørger aldrig mere...

Run Forrest, run !!

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis