Hej,
Radiatorerne i vores lejlighed hænger skævt og samler dermed luft i den ende hvor termostaten sidder som er vanskelig at få ud.
1. Hvad har det af betydning for radiatorens funktion?
2. Der sidder en varmemåler midt på radiatoren, har det betydning for hvad den måler af forbrug?
Håber I kan hjælpe.
Mvh E
E