Vi er i gang med at isolerer et saddelrun på 22 m2. 200 mm i sider og loft. Gulvet er ikke isoleret.
Skal gerne kunne holde minimum 10 grader.
Hvordan beregner jeg varmebehovet, så jeg kan regne ud, om det kan betale sig at invistere i en luft til luft varmepumpe, kontra en almindelig olieradiator?