Varmeapperat til skuret

Hej hej

jeg har bygget isoleret skur / værksted på 15 kvm. Jeg vil gerne have en varmekilde derind som kan tændes når jeg skal arbejde derude. Og måske holde skuret fri fra frost på de helt kolde dage

​Jeg tænker en olieradiator eller en varmeblæser

hvad er bedst? Og nogle konkrete bud? 

 Vh.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en oliefyldt elradiator, i mit skur, som holder det frostfrit til 8-10 gr.
Når jeg så er der ude, bruger jeg en el varmeblæser, som hurtigt hæver temperaturen.
sådan en varmeblæser..

Vi prøver igen, i morgen --
et ganske almindeligt el-panel kan gøre arbejdet. Feks en 400w radiator. Men hvis det er NU vil jeg ha varme, så en blæser.

 

Blæser giver varme til rummet NU - men blæser en masse støv og skidt rundt = ubrugeligt, hvis du vil male eller lakere.
Olieradiator larmer ikke og varmer rummet - kan bruges til malerarbejde.
Strålevarme over arbejdsbordet giver følelsen af varme med det samme uden at du varmer hele rummet op.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også