Hej
Jeg skal have skiftet varmtvandsbeholder i mit sommerhus og har i den forbindelse købt en Gorenje flat line 30 liter.
Den skal kobles på 1/2“ kobberrør og jeg havde forestillet mig at gøre det, med pex-rør - jeg er dog i tvivl om, hvilke dele jeg skal købe og i hvilke størrelser. Er der nogen der kan hjælpe?
Jeg ved, at jeg skal have et sikkerhedsaggregat, der skal sidde ved kolde vand -der tænker jeg et Metro sikkerhedsaggregat.
Nok også Pexrør, formentlig 20 mm.
Og formentlig kompressionsfittings og pex-overgange.
Jeg håber nogen kan hjælpe, så jeg kan bestille korrekte dele, størrelser osv.
Og jeg er med på, at man skal være autoriseret, for at skifte det.
på forhånd tak
Mvh
Thomas