Hej alle i hjælpsomme mennesker.
Jeg er igang med at gennemgå alle radiatorer i huset for at sørge for at de alle virker. Den ene af radiatorerne skulle have løsnet følepinden, så jeg skruer termostaten af, og konstaterer der ikke kan trykkes meget på føleren, men jeg skruer alligevel termostaten på igen, for at se om det virker, eller pakningen skal skiftes.
Her knækker umbraconøglen så i hullet, og sidder fast, således den ikke kan skrues af igen.
Er der en/nogle herinde der har et godt fif til hvordan man får sådan en knækket umbraco ud af termostaten, som sidder skruet fast til radiatoren?
Alle råd er meget værtsat!
God weekend derude.