Hej
Jeg skal bruge elektroniske termostater med rumføler til nogle rum med store vinduer hvor solen står lige på. De alm termostater får ikke lukket af i tide da de sidder i skygge og væggen er kold.
Jeg kigger på Danfoss og Salus. Salus er væsentligt billigere end at købe Danfoss og tilhørende rumfølere.
En funktion jeg ville være glad for er hvis jeg meget nemt kan slå alle termostater fra på én funktion da jeg godt kan lide frisk luft og lader dørene stå åbent på denne årstid selv om der er koldt 😊
Lad mig høre hvad i mener er bedst?