Jeg har lige to spørgsmål:
1. Jeg har en radiator hvor ventilen banker højt, men kun når radiatoren i rummet ved siden af bliver tændt.
Jeg har haft en vvs’er til at skifte ventilen og termostat men det hjalp ikke. Han ved ikke hvad der er galt.
Jeg har vedhæftet en lille video som ret tydeligt viser (lyd) hvad problemet er. Nogle ideer?
Video ses her:
https://newcloud.nordenergi.dk/owncloud/s/gv9jv8tyoHbW8Hg2. Mit varme brugsvand er 67grader varmt. Hvor pokker skruer jeg ned for det. Jeg har tjekket alle steder i teknikskabet efter en termostat men er helt blank. Nogle som kan udpege på vedhæftede billeder ??
På forhånd tak.