1. Jeg har en radiator som klukker, den er udluftet mange gange, men den fortsætter med at klukke. Radiatoren hænger dog ikke i vater - overhovedet ikke faktisk. Er det mon årsagen? Jeg er tror ikke at radiatoren kan sættes i vater pga. rørene. Radiatoren varmer fint - men jeg bliver skør af det klukkeri.
2. Jeg har en gammel gulvvarme hvor der er en utæthed ved termostaten. Kan man blot skifte den? Og kan utætheden være årsag til at mit gasfyr taber tryk? - se billede