Danfoss gulvvarme med Infrarød Sensor

Hej alle,

Jeg har for nyligt fået installeret nyt gulvvarme system Danfoss Icon. Det ser ud til at fungere rigtig fint, men jeg er nødt til lige at finde ud af hvordan den del med de infrarøde sensorer fungere.

Rum temperaturen er jeg med på er den som varmen selvfølgelig forsøger at ramme, men hvad så med selve gulvtemperaturen. Hvad bør man indstille denne til (min / max).
Synes at læse at hvis det er beton med klinker, så skal man op i 27-30 grader før man kan mærke det er lunt?

Hvad er jeres erfaringer med disse infrarøde sensorer og hvad bør man sætte minimum og maximum til for at få udbytte at det infrarøde?

Mange tak.
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis