Hej LDS.
Vi er ved at renovere hus, og har lagt gulvvarme i hele stueetagen. Vi har så fået koblet det her til af vvser.
Jeg ville så tænde gulvvarmen idag, og går ned og drejer på diverse haner. Og da jeg så rør vandrørettil fremløb(op til shunten) så får jeg stød?
Ligeledesda jeg skulle dreje på ventilen for enden af shunten, så fik jeg stød.
Hele shunten er strømførende?
Hvad sker der lige her?
Styring er trådløs wavin ahc9000