Hej,
Vi står desværre i den uheldige situation at vores gasfyr er brudt sammen (har haft flere vvs'er til at forsøge at reparerere det men konklusionen er at det skal skiftes ud.
Vi står nu uden varme i huset og da vi kigger mod koldere tidere, er jeg interesseret i at få varme midlertidigt indtil vi er på plads ift et nyt tilbud på gasfyr (evt. ny varmepumpe) - vil skyde på 1 måned mere.
Hvad vil i anbefale at gøre for at varme huset op midlertidigt uden at det vælter budgettet? fordele og ulemper evt?
Lidt om huset:
140 kvm + 70 kvmkælder
husmursisoleret
vandbåren radiatorer og et badeværelse med gulvvarme
Håber på at få nogle gode råd her:)