Midlertidig varme i parcelhus

Hej,

Vi står desværre i den uheldige situation at vores gasfyr er brudt sammen (har haft flere vvs'er til at forsøge at reparerere det men konklusionen er at det skal skiftes ud.
Vi står nu uden varme i huset og da vi kigger mod koldere tidere, er jeg interesseret i at få varme midlertidigt indtil vi er på plads ift et nyt tilbud på gasfyr (evt. ny varmepumpe) - vil skyde på 1 måned mere.

Hvad vil i anbefale at gøre for at varme huset op midlertidigt uden at det vælter budgettet? fordele og ulemper evt?

Lidt om huset:
140 kvm + 70 kvmkælder
husmursisoleret
vandbåren radiatorer og et badeværelse med gulvvarme

Håber på at få nogle gode råd her:)
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nogle VVS'er har eget mobilt opvarmningsanlæg, men i så fald er du lidt afhængig af den givne VVS'er.
Evt. en eller flere gas eller EL ovn a la dem man bruger i f.eks. Campingvogne.
Dog kan de ikke give varmt vand
Prøv evt. at søge på mobil opvarmning, eller f.eks. prøv denne link.

https://mobilvarmedanmark.dk/
Tjek lige de nye tilskudsordninger der er på vej inden du gør noget. 

Gaffatape, WD40 og en stor hammer!

@Rasbo; tak for input og det har bestemt været med i overvejelserne..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis