Laminat bordplade

Hej!

Vi er begyndt at kigge lidt på vores bryggers. Jeg vil gerne give det en lille make-over; fjerne noget overskab, male lågerne og så lægge en ny bordplade på. Min kæreste foreslog så, at vi fjerner et skab, får tørretumbleren ned på gulvet og forlænger bordpladen henover tørretumbler og vaskemaskine. Idéen er rigtig god, da det vil åbne rummet mere op og give mere bordplads.
Men når jeg kigger på bordpladepriser, så kan jeg godt få nuværende længde (faktisk lidt længere) til omkring 500 kr. i Silvan (laminat), men skal jeg forlænge med de 60-70 cm, så er jeg pludselig på omkring 2000 kr uanset hvor jeg kigger - stadig i laminat...

Så derfor er mit spørgsmål selvfølgelig om nogen af jer kender til et sted, hvor man kan få en forholdsvis billig bordplade efter mål - helst i hvid laminat ?

Hvis I skulle have andre gode idéer til hvordan jeg kan få en hvid (billig) bordplade, så er jeg naturligvis også interesseret i det. 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor lang skal den da være?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Gulvlageret har nogle på 400 cm  til omkring 1200 kr - hvis du selv gider hente den i Skovlunde. Kiggede selv på det. Men endte med en anden løsning, så har ingen erfaring med firma eller produkt

Mvh Troels
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tak - jeg leder efter en bordplade på omkring 3500 mm + det løse.. Det er ikke endelig målt op.

Tak - jeg vil da lige tage et kig på gulvlageret.. Ellers er vi måske ude i at købe 2 kortere bordplader som så må sættes sammen... 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også