Bør jeg kunne afmontere denne dims fra min Geberit indbygningscisterne?

Jeg er i gang med at afkalke min Geberit indbygningscisterne. Jeg har demonteret skyllegarniture, løfteanordning og svømmeventil og er nu ved at afkalke dem (se foto).

I bunden af cisternen sidder et plastikstativ, som skyllegarnituren sættes ned i. Se foto, hvor jeg har markeret stativet med orange ring. Kan jeg afmontere dette stativ? Jeg kan dreje det rundt men kan ikke lige umiddelbart få det op. Hvis muligt vil jeg gerne have det op, så jeg kan afkalke ordentligt.

Jeg er i gang med at afkalke min Geberit... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke lige hvor meget interesse trådstarter har i disse oplysninger om teknik i rensnings anlæg.   

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
ev elmand skrev den 03-01-2026 23:27:10

Jeg ved ikke lige hvor meget interesse trådstarter har i disse oplysninger om teknik i rensnings anlæg.   

Det har du fuldstændig ret i. Det er udenfor emnet. 

fase
Kan nogen fortælle mig, hvilken model der kunne erstatte denne? Da den er for gammel, kan jeg ikke finde den tilgængelig længere.

Gør denne
 https://www.billigvvs.dk/geberit-ombygningssaet-tdobbeltskyl-208007?utm_source=google&utm_medium=%7Bcpc%7 D&utm_campaign=21154737319&utm_term=&qwerty=Cj0KCQiAvOjKBhC9ARIsAFvz5lhb1RpxtErznDuAKLMVWCeP_crG6JAidSnbCQ x2_jeo6UtpJo1gKK0aApoHEALw_wcB&gad_source=1&gad_campaignid=21154737319&gbraid=0AAAAAD_iRV3-aqfFpjvOykGCUW w8j1qyF&gclid=Cj0KCQiAvOjKBhC9ARIsAFvz5lhb1RpxtErznDuAKLMVWCeP_crG6JAidSnbCQx2_jeo6UtpJo1gKK0aApoHEALw_wcB

eller denne fungerer?
https://www.billigvvs.dk/geberit-up200-bassin-inkl-skyllegarniture-293447?utm_source=google&utm_medium=%7Bcpc%7D&utm_campaign=21154737319&utm_term=&qwerty=Cj0KCQiAvOjKBhC9ARIsAFvz5lifpPbIUfKJtRzC6nda6FSplhbaORosqyL RG83rJ9OzOFVgLrWdghAaAoE3EALw_wcB&gad_source=1&gad_campaignid=21154737319&gbraid=0AAAAAD_iRV3-aqfFpjvOykGCU Ww8j1qyF&gclid=Cj0KCQiAvOjKBhC9ARIsAFvz5lifpPbIUfKJtRzC6nda6FSplhbaORosqyLRG83rJ9OzOFVgLrWdghAaAoE3EALw_wcB

Mange tak!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis