Isolere Klikgulv på gulvvarme

Vi har pillet det gamle klik gulv af som var 14mm tyk ned under lå de grønne 5mm isolering plader...
Under dem 22mm gulvspån som vi skal igang med at fræs 16mm gulvvarme i og så alloc klikgulv på igen...
Men de kun 11mm og vvs mener ik det en god ide af ligge de grønne isolering plader på igen ovem på gulvvarm da de isoleret for meget
Kan man ligge andet i mellem
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal helst have noget imellem dine varmefordelingsplader/sporplader og trægulvet for et modvirke knirkelyde.

Du kan bruge tyk gulvpap eller trindæmpningsunderlag beregnet til trægulv med gulvarme (uden dampspærre). Det sidste er ca ~3mm tykt i den gode kvalitet, men det er stadig ca. 5mm for lidt, hvis du skal op i samme højde som før.
Der 100mm rockwool mellem beton gulvet og gulvspån
Tror du skal regne med at du kommer til at fyre for regnormene hvis du ikke får forbedret den del.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Så er det sikkert ok 👍

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Jamen søger noget af læg oven på varmefordeling plader altså i.mellem klikgulv og plader
Pap, filt eller skum, alt sammen den tynde slags på rulle, beregnet til gulvunderlag. 

Elektronikteknikeren
For der sidder et tynd skum lag på dem i forvejen tænker bar om man ku læg lidt ekstra under
Så behøver du ikke yderligere 

Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis