Hejsa
Jeg er kommet en gulvvarmeshunt i hænde.valg af shunt og styring, var baseret på den mulig jeg fik for at indkøbe det væsentlig billigere end de konkurrerende produkter., så jeg ved ikke så meget om det, så jeg håber nogen herinde har tips til, hvordan man min gør🙂
Jeg har pt. To kredse der skal tilsluttes, på kort sigt en mere, og på meget længere sigt nogle flere.
Der er tale om en Uponor pro blandesløjfe, med alpha2L pumpe (23a, hedder den vist) trådløs styring er Uponor smatrix med touch-skærm(wave plus?). Følerne er T-165 (drejeskive).
Jeg påtænker at montere det på væggen, og tilslutte gulvvarmeslange. De kredse der endnu ikke er aktive, blændes med propper.
Er der nogen tips, i forhold til udluftning, regulering, eller tilslutning generelt?
Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)