Kommentarer til projekt: Første renovering-projekt👍🏻

Her samles kommentarer til projektet: Første renovering-projekt👍🏻

Kommentarer vises både her og på projektet.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
fint nok - men hvad sagde din arbejdsgiver til at du ikke kunne udføre de betalte arbejdsopgaver korrekt? Nej, undskyld mig - det kunne du ikke med så lidt hvile og så meget fokus på dit eget.. hvad med dem, som du har lavet dårligt arbejde for - fordi du har været træt.. fikser du det så bagefter GRATIS?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Godt gået! 

@Natur

Det var da en upassende kommentar! Kan du ikke uddybe, hvordan du kommer frem til din konklusion?

/K

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det er imponerende, men godt at du selv skriver at det ikke er klogt at efterligne. Man kan ikke holde til så meget over en længere periode.
Jeg håber ikke du får varige men af din stress sygdom.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
KSC skrev den 04-10-2020 21:37:42

Godt gået!

@Natur

Det var da en upassende kommentar! Kan du ikke uddybe, hvordan du kommer frem til din konklusion?

 Tja.. havde jeg skullet betale løn, og fakturere videre til kunden.. mens svenden arbejder for sig selv, og er for træt, og ikke fokuserer på mit firmas arbejde. .så er det at jeg kommer med "upassende kommentarer"!

Godt jeg ikke har ansatte længere..

Og ellers så kan jeg (og alle andre) så betale for at han har fået stress, og ikke kan holde til presset..
Beklager.. men jeg ser mine pensionspenge flyve bort til alt andet, end det der skulle stå tilbage til mig, når jeg ikke kan slæbe mig afsted mere :-(

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Wow en omgang. Det er godt gået og ser pænt ud. Jeg er lidt nysgerrig: Hvordan har du lavet brusevæg mellem nichen og toilettet? Er det en glasvæg?

PS:@Natur, kan vi ikke holde os til emnet for LDS, dvs. dét der rent faktisk bliver vist frem. Meninger/gisninger om hvad der muligvis er sket på trådstarters arbejdsplads er helt irrelevant, gætværk og skaber dårlig stemning herinde.

Mvh. AllanE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Natur :
OMG - Den er da helt gal 🤦🏼‍♂️
- jeg tror da vist også, at det er bedst at du ikke har ansatte længere 🤨 - med den holdning du har til tingene!!😳

AllanE :
Mange tak..
Ja - jeg har bare sat en glas side op imellem..
Hold da op hvor kikset at de har malet bindingsværk på huset. Ellers godt arbejde.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg var i gang med at skrive et indlæg, hvor jeg spurgte efter et billede af badeværelset inkl. glasvæggen, men ser at du har tilføjet det til projektet. Fedt. Det ser rigtig godt ud - og flotte fliser også iøvrigt.

Jeg er lidt nysgerrig efter at se bad-løsninger i mindre rum og har set nogle vælge en glasdør/-væg der kan svinge ind i hjørnet, når man ikke bruger den, for at give mere plads, når man ikke er i bad.

Når du nu har prøvet rummet i praksis, synes du så at det fungerer fint med en faststående glasvæg?

Hvor bredt er rummet?

Mvh. AllanE
Allan E: Hos min datter og sviger er der et lille badeværelse. Der er 2 glasdøre 1/4 buede som kan svinge ind i hjørnet og give mere plads. Det fungere godt men armatur og bruse hovedet er naturligvis lidt i vejen. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Fedt og super godt gået

var det oprindelige hus af bindingsværk og i har pudset ? Hvad med isolering?



Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også