Hej
Jeg har lavet køkken og fået induktionskogeplade.
Vore gryder er ikke helt plan i bunden og jeg har haft linealen med i byen og kigge på nye gryder og pander i alle prisklasser.
Nogle er bedre en dem jeg har og andre er meget værre og det har egentligt ikke noget med prisen at gøre.
Men har det nogen betydning? Gryden har jo ikke behov for samme varmeoverførsel som på en traditionel kogeplade. Varmen opstår jo i selve gryden på induktion?