Spots blinker på lysdæmper

Hej LDS.
Jeg vsr monteret spots i vores køkken. (Alm indbygning med downlight kabel og en 3 pak dæmpbar led gu10 fra onkel harald.)

Sættes de til alm afbryder, lyser pæren perfekt.

Sættesde til korrospondancen mellem lysdæmper og afbryder ( lk fuga korrospondance afbryder og skydedæmper LED. ) så kan jeg justere lyset, ( pt ingen fjeder i afbryder. Det kommer, så den danner impuls )

Jeg kan dæmpe lyset helt ned, og næsten (95% op) oh så lyser spotsene på fuld skrald uden bøvl. Men skruer jeg dr sidste 5% op på dæmperen, så begynder pærene at blinke i ret hurtig hastighed?

Hvad kan det værd?

På forhånd tak 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er helt overbevist om at din dæmper ikke er beregnet til LED kan du evt komme til hvad den hedder.
Ok den kan bruges ril led, et Ikke sjælden set problem med dæmpere er, at når de kommer for lang ned i styrke så er der for lidt forbrug på, det kan som oftest afhjælpe med at sætte en lille modstand i ved en 1 af Lyskildeefter dæmperen f.eks den her.
https://www.lavprisel.dk/nordtronic-dim-bob-230v-0-2w-filter-62076?gclid=Cj0KCQjwwuD7BRDBARIsAK_5YhW0yOokyyxtg9auF6SE-3qbH6yto9lWQxydjvcMOT45BGpNiX-xJ_IaAtc5EALw_wcB
Okay, det vil jeg lige prøve at kigge på!
Tak 😁
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis