KMP Neptuni

Hej.

Jeg håber virkelig på at kunne få hjælp til dette "dumme" problem.

Jeg har en Neptuni pilleovn i stuen. Men jeg kan ikke få den går ud for mig.
Når jeg starter den kommer der fint flammer i den, og den kører i ca. 10 minutter, men så går den ud.
Jeg har prøvet at opjustere mænden af piller den får. Men jeg ved ikke hvor meget den burde have.
Jeg kan se under "ignition" får den 100? Og under "hi mode" har jeg nu sat den til 250? Men jeg har ingen anelse om hvor den burde stå.
Blæseren bag gløderøret kører fint, osv.

Jeg har forsøgt følgede:
Tømt beholderen for piller, og nye i
Tømt beholderen igen, og prøvet med et andet mærke piller.
Skiftet gløderøret.

Hvad kan jeg gøre. ?

På forhånd tak.
/Regin Jørgensen
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis