Skur - gulv

Hej, jeg er kommet til gulvet i vores nye skur. Det er 33 kvm. Vi tænkte det skulle være trægulv og overvejede gulvspån, nogen der har erfaringer med om det vil fungere? Tænker om gulvspån er for sårbar for fugt m.m. Planen er 100mm isolering i loft og væg, måske også i gulv.

Eller vil det være bedre med trykket terrassebrædder, gulvspån er bare så nemt at ligge og lukker gulvet helt af. 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg brugte det i et legehus til ungerne.
Jeg lagde en tyk gulvvinyl ovenpå, for at undgå fugt.

I mit nuværende skur har jeg brugt gulv-krydsfiner og vinyl. Sidstnævnte har jeg købt lidt for tynd denne gang 😟

Træd ikke på mine ledninger :o)
Jeg ville være meget nervøs for fugt og skimmel - hvis det ikke er lavet korrekt (og nej, det ved jeg ikke noget om)  - men jeg har været på besøg et par steder nu, hvor jeg slet ikke kunne få luft (er åbenbart mere allergisk for mug/skimmel - ud over pollen   ) At "bure" det inde med vinyl - det tænker jeg ikke er den bedste ide?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har et skur på 35 kvm hvor jeg har lagt rillede terrassebrædder. De billigste fyr, jeg kunne finde. De har fungeret perfekt i 12-13 år nu. Tar al belastning. Trailer, traktor, opmagasinering. Et andet skur med lille belastning, har jeg anvendt høvlede forskallinger i 22x95. Utrykkede. Rummet er isoleret, men uopvarmede og det kører uden props

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis