Nogen der ved om det er tilladt at wrappe et almindeligt 150mm røgrør med 50mm isolering selv(oppe på loftrum)? Det er jo helt vilde priser for de tre meter stålskorsten jeg skal have på loftet som ikke udsættes for “klima”. Selve delen over taget vil jeg selvfølgelig gerne lave med en nøglefærdig løsning. Jeg tænker 2x25mm isolering med alufolie og forskyde samlingerne.