Højde på et skur???

halløj folks:)
Jeg er ved at bygge et nyt skur. Så vidt jeg kan læse mig frem til. Så må et skur maksimalt have en højde på 2,50meter.
Er det højden fra terræn til færdig tag eller til underkant spær???🤔
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til.
Det er på det højeste punkt der måles fra/til.
Jeg byggede et skur på en let skrånende grund, og kommunen målte fra det laveste punkt på grunden til det højeste punkt på taget, som i mit tilfæle var i hver sin ende af skuret....
Det betød at min nabo skulle høres/godkende de sidste 50 cm, da taget så var mere end 2,5 meter over "jord".
Nu var det en yders fornuftig nabo jeg havde, så det blev klaret over et par øl  

Men tjek din kommune, for ikke alle er lige strikse... og det har vist også noget at gøre med hvor langt fra skel du bygger.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
jeg takker mange gang. jeg bygger 3 meter fra den nærmeste vej og 10meter fra den tættest nabo.har tæt bånd til min nabo mon ikke den nok skal går,hvis skuret ender med at blive 260-270 færdig tag. jeg undersøger videre med min kommune.:) 
God ide - Undersøg med kommunen er altid en god ide.. Vi skulle eks. min. 5 meter fra vejen, før at vi måtte bygge skur.. (Det var et hjørne - Så grunden var at udsigten for billisten forstyrres, hvis den kom under 5 meter fra vejen..)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis