Utæt faldstamme

Hej igen.

Er det normalt, at en faldstamme er sort. Jeg har fjernet den gule maling Med brun sæbe og den er sort under. Og tror I at denne tærring kan redes med en jetkobling

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan du sikkert, men det er klamp.. Hvorfor begyndte du at rode i gamle rør til at starte med?
Mvh.
Mikkel

Fortryder skam også nu. Ville male dem på ny, så ville jeg blot fjerne gammel maling for at få et pænere resultat

men nu kan jeg se, at der er gennemtæringer flere steder. Hvad gør man i disse tilfælde. Det er ejerforeningen der står for vandrette rør. 

Det er normalt, at støbejernsrør er sorte, så der er ingen grund til være forbavset over det. Hvis det sorte inde i den brune plet er en gennemtæring, det er svært at se på billedet, så ligner det en udskiftning af faldstammen. Du skriver, at ejerforen står for de vandrette rør. Den står vel også for lodrette faldstammer? Det er ikke gør det selv arbejde.

fase
tænkte bare det var lidt underligt Den var sort.

De står for faldstammer. Er lige flyttet ind, så tænker det var en lidt dårlig start at fortælle, at faldstammen er tæret igennem flere steder, men det er jo ikke min skyld. 
Der vel intet galt i, at jeg har fjernet malingen. Det var netop for at vedligeholde. Troede den skulle have en muffe et enkelt sted, da det kun var et sted, jeg kunne se gennemtæringen i den gamle maling.

 
Selvfølgelig må du male faldstammen. Du bør snarest henvende dig til ejerforeningen og gøre opmærksom på den gennemtærede faldstamme. Det har ikke noget med at gøre om, du lige er flyttet ind.

fase
Det var også mere, fordi jeg havde taget malingen af.
Jeg har sendt en mail til foreningen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også