Jeg har købt en bolig med et fyr der får påfyldt vand jævnligt - angiveligt hver 14. Dag... jeg har endnu ikke overtaget endnu, men vil gerne være velforberedt til når jeg gør.Er det korrekt antaget at dette er tryk ekspansionsbeholderen med den sorte ring rundt om, og det kan være den der laver balladen?Eller har jeg slet ikke sådan en beholder?Hvis ikke hvad er det så, og hvad går det til?
På forhånd tak.