Mørtel/murefejl

Hej alle herinde

Min far og jeg er kommet lidt i klemme, fordi vi har muret 2 bærende støttestolper hvor efter at mørtlen er tørret op er den begyndt at drysse og der er opstået revner/huller i fugerne, nogle steder 4-5 cm ind(måske hele veje ind til hulmuren, og vi har spurgt en murersvend der siger at vi skal ommure totalt...altså rives helt ned og starte forfra med en ordentlig mørtel(se billeder)

Er der virkelig ikke en nemmere/billigere løsning for os, som vi kan nøjes med ?

På forhånd tak

<p>Det er smart at snyde men hamrende dumt at blive opdaget :-)</p>
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det har mureren sikkert helt ret i. Måske var mørtlen for tør da I murede. Du skriver ikke noget om, hvilken mørtel der er brugt.

fase
Jeg kan ikke huske hvad mørtlen hed, det var min far der blandede den, men vi kan bare se det ikke er godt det her, tænker især på det snart bliver vinter og der kan trænge regnvand ind og hvis det så...eller NÅR det begynder at fryse, så tør jeg ikke tænke på hvad der så sker :-(
Det ligner en total "ommer"

<p>Det er smart at snyde men hamrende dumt at blive opdaget :-)</p>
Ja, surt show men det skal laves om bedre før end senere. Mørtelen har slet ikke bundet mange steder...
Mvh.
Mikkel

Ja vi må nok erkende at vi har lavet det så dårligt at det skal rives helt ned og så få en murer til at gøre det ordentligt.
Flere steder kan vi stikke ståltråd 6-7 cm ind.

<p>Det er smart at snyde men hamrende dumt at blive opdaget :-)</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis