Afskaffelse af olietank kuk 18 6800 21-09-2020 00:20 HejJeg har en olietank som er tømt for olie. Kan man aflevere den hos en skrothandler eller en genbrugsstation. Den er ikke renset indvendig men blot tomt for olie. 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
bredker 3158 9760 21-09-2020 05:23 skal til godkendt skrothandlerdu skal huske at få en kvittering på at den er afleveret , da du ellers kan få problemer med kommunen