Har lige fået ny gulvvarme parallelshunt fra Wavin. Skal til at indstille og undrer mig over beskrivelsen:
Først skal man lukke ventilen med en 5 mm umbrako (mod uret?)
Derefter drejes forindstillingsskruen til anslag med 6 mm umbrako? Hvad betyder anslag i denne forbindelse og er det med eller mod uret